Deel 62: Vandaag



Vandaag
Vandaag is een nieuwe dag
Vandaag is het behandeldag

Ik merk zeker verbeteringen!
Mijn kwaliteit van leven is al behoorlijk verbeterd.
Het geeft mij een nieuw perspectief.
Waar er ruim 3,5 jaar het perspectief was van ‘je moet er mee leren leven’ is er nu het perspectief ‘mss kan ik heel langzaamaan weer een stukje de oude worden en wie weet is er in de toekomst een manier om terug te komen naar iets van werk.
Hoe dat eruit gaat zien weet ik niet. Of ik dat haal ook niet. Maar het is een stip op de horizon.
En dat is vele malen anders en hoopvoller dan geen stip.

Dolgraag wil ik rennen naar de nieuwe stip op de horizon. Dolgraag wil ik weer van hot naar her en doen waar ik zin in heb. Werken, leuke dingen doen, weer in gezelschap zijn, niet alleen maar uitgeput zijn en zo vaak ‘nee’ moeten zeggen.. Want elke keer gaan die kastdeurtjes open waar ik al mijn wensen in heb gestopt. 

Elke dag moet ik nog steeds op die rem trappen. De rem van mijn grenzen. Mijn grenzen die nog steeds ergens anders liggen dan voor het nemen van het vaccin.
Mijn grenzen veranderen, wat zeer positief en zeker hoopvol is.
Ik moet niet vergeten waar ik vandaan ben gekomen, hoe ver ik al ben gekomen in het proces van beterschap. Maar ik moet ook niet vergeten dat ik nog een hele weg te gaan heb. En dat is wel eens moeilijk en confronterend. Die confronterende momenten zijn pijnlijk en zo wat ik niet wil. Dan gaan er wel eens tranen overheen. Het is moeilijk om de winst die er gemaakt wordt te doseren. Juist omdat ik zo graag beter en de oude wil zijn maar dat nog niet ben. Ik moet niet vergeten dat het een hele weg terug is, dat ik die weg al een heel stuk heb afgelegd, maar er nog niet ben.

Dankbaar ben ik voor alle hulp die gegeven wordt via de crowdfunding. Dankzij jullie hulp kan ik de behandeling volgen tot zeker einde van het jaar!
Mijn dank ik zeer groot en eigenlijk niet uit te drukken. Want dankzij jullie hulp en steun heb ik een kans op een beter leven. Een beter leven met een nieuwe stip op de horizon. De hoop kan weer uit de kast en mag mee op reis.

Dank voor het lezen, geniet van elke dag, hou van elkaar .

🍀🌸

“Hoi, ik ben Angelique. Ik ben niet mijn neurologische beperking maar het is een deel van mij



Reacties

Populaire posts van deze blog

Deel 1: Hoi, ik ben Angelique. Hoe mijn leven veranderde in de nacht van 29-06-2021 op 30-06-2021

Deel 2: “mijn leven zal niet meer worden wat het was”

Deel 40: SPIJT