Deel 61: Voortgang en Beterschap



Op dit moment ben ik ongeveer 4 maanden bezig met de IHHT-therapie. Vandaag kreeg ik de uitslag van de tweede HRV-meting. Ik was erg nieuwsgierig naar de uitslag.

Er zijn resultaten van de behandeling merkbaar. Mijn neurologische klachten verminderen. Mijn spraak verbeterd aanzienlijk evenals mijn lopen. Ook de brainmist is beduidend minder aanwezig. En zo nog meer klachten waar effect op is. Bv mijn hersteltijd kort behoorlijk in en heel langzaam (heeeeeel langzaam) kan ik mijn conditie weer opbouwen.

Het is raar om meer energie te voelen. Ik ben toch gewend geraakt aan mijn bijna lege batterij en uitval.

De uitslag van de HRV-meting laat een goede vooruitgang zien. Na alle slechte uitslagen in de afgelopen jaren is het zo fijn om eens een goede uitslag te krijgen! 

Ook de mensen om mij heen valt het op. Het is fijn reacties te krijgen dat ik er veel beter uitzie en dat mensen verschil merken in mijn uitvalsklachten. Het is een boost. 

Het is helaas nog wel zo dat er ongenadige uitval van spraak en benen zijn als ik teveel prikkels krijg in te drukke gesprekken / plaatsen. 

Ik hoop toch zo dat ik deze behandeling voor zeker een half jaar nog kan volgen, dat ik ook op het punt kan komen dat ik die prikkels weer goed kan verwerken….en ik hoop nog harder dat ik dan weer kan gaan werken. Want ja….die wens is weer uit de kast. 

Fingers crossed 🙏🏽🤞🏽 en heel benieuwd naar de resultaten die ik mag gaan bereiken in de komende tijd.

Wil jij mij helpen deze behandeling en wens te kunnen behalen? Dat kan. Je mag doneren, dat wordt zeer gewaardeerd. Je draagt dan bij aan een levensverandering ten goede die gaande is in mijn gezondheid en daarmee mijn leven. De crowdfunding delen mag ook en dat kan via DEZE LINK

Voor meer informatie over de behandeling verwijs ik even naar mijn VORIG BLOG


Dank voor het lezen, geniet van elke dag, hou van elkaar .

🍀🌸

“Hoi, ik ben Angelique. Ik ben niet mijn neurologische beperking maar het is een deel van mij



Reacties

Populaire posts van deze blog

Deel 1: Hoi, ik ben Angelique. Hoe mijn leven veranderde in de nacht van 29-06-2021 op 30-06-2021

Deel 2: “mijn leven zal niet meer worden wat het was”

Deel 40: SPIJT