Deel 59: IHHT- Hypoxie-therapie




Op een dag in mei 2024 werd ik gebeld door een oude bekende. Ik was verrast. Had diegene al in tijden niet meer gesproken en opeens belt hij mij. Hij was in gesprek gekomen met een behandelaar die een behandelapparaat/behandeling  uit Duitsland heeft gehaald. In Duitsland is die behandeling een succes. 

Het betreft een pilot voor mensen met post-covid en mensen met vaccinatie schade. Deze groepen hebben overlappende klachten. 

Wat een geschenk uit de hemel was, was het feit dat ik in gesprek mocht met die behandelaar en nog als laatste met de pilot mee mocht doen. De pilot liep al even, maar ik mocht er toch tussen.

Wanneer er nieuwe mogelijkheden tot behandeling op mijn pad komen ben ik voorzichtig.

Mijn lichaam heeft me aardig voor verrassingen gezet en ik ken mijn lichaam van nu nog niet 100%. Ook ben ik zuinig met waar ik ben gekomen in wat ik weer aankan. Dat de benauwdheid aanvallen verdwenen zijn en mijn darmen weer in balans.

Ik ga niet zomaar in zee met alle mogelijkheden die op mijn pad komen. Ook al sta ik met mijn rug tegen de muur. Ik bespreek eerst details en de risico’s.

De hypoxie therapie is me uitgelegd en richt zich op de mitochondriën. Mitochondriën zijn de energie fabriekjes van het lichaam. Het proces van de zuurstofvoorziening gaat verkeerd bij mij waardoor ik bv een saturatie van meestal 93% heb, wat te laag is en een restcapaciteit heb van 17%. De 17% is het percentage van mijn batterij waar ik de dag op door moet komen. De zuurstofvoorziening in mijn cellen is kapot waardoor ik enorm uitgeput moe ben. Niet te beschrijven moe. Daardoor hebben mijn organen waaronder mijn hersenen ook minder zuurstof. Elke dag worden er nieuwe mitochondriën aangemaakt. Eigenlijk zou ik flink moeten gaan sporten om nieuwe gezonde mitochondriën aan te maken want met inspanning wordt dat proces verbeterd.

Maar laat dat nou net het probleem zijn. Ik wordt ziek van inspanning en ik krijg neurologische uitval.

De hypoxie-therapie zorgt ervoor dat het lichaam in rust toch het proces van de inspanning aangaat. Het doel gaat zijn om het proces in de aanmaak van de mitochondriën te resetten.

Mitochondrien kunnen worden hersteld of vernieuwd door middel van een speciale techniek die ontwikkeld is in Duitsland. Deze behandelingen genaamd IHHT worden al geruime tijd met veel succes toegepast. 

Ik heb in de afgelopen drie maanden mee mogen doen met de Pilot. En met resultaat. Ik was al gewaarschuwd dat ik geen totale herstel moest verwachten maar dat het kleine stapjes zouden zijn.

Mijn spraak is verbeterd, ook als ik vermoeider ben, mijn beenuitval is zo goed als weg. Note blijft wel: bij teveel prikkels is dat ongenadig terug. Maar met een grote maar: mijn hersteltijd is korter. 

Waar ik voorheen dagen uitgeput op de bank lag na bv een middagje (een uurtje) met mijn meiden of een vriendin, is dat ingekort naar ongeveer een dag. Het zijn kleine stapjes, ben nog steeds beperkt in doen en laten, maar het voelt voor mij als DE WERELD.

Het is heerlijk dat ik over het algemeen weer normaal uit mijn woorden kan komen. Het is heerlijk dat ik niet meer door mijn benen zak. Het is nog fijner dat de uitgeputte vreselijke vermoeidheid minder uitgeput aan het worden is. 

Halverwege de eerste drie maanden van de behandeling heb ik een bloedtest laten doen mbt de werking van mijn  mitochondriën. Die uitslag was echt niet goed. Ik moet van heel ver komen en ben er bij lange na nog niet. Mocht je dat blog nog eens willen lezen dan kan dat  via deze link

Het advies is om de behandeling voor een half jaar te verlengen. De kosten rijzen de pan uit en mijn zus is zo lief geweest een crowdfunding op te zetten. Wil je daar eens een kijkje nemen klik hier https://gofund.me/f05363e6. Wil je de link delen? Dat mag en wordt zeer gewaardeerd. Zelf betaal ik ook een deel, maar het lukt me niet alles te betalen. Aangezien de overheid tot op heden geen toestemming geeft voor onderzoek/ behandelingen van vaccinatie schade komen alle kosten voor mijzelf. Op een symposium is verteld dat de overheid op zijn vroegst pas eind 2025 er over wil gaan nadenken. 

lees meer over het symposium

Zelf ben ik blij en dankbaar voor elke muizenstap vooruit. Het voelt voor mij als de wereld. 

Ik beveel deze behandeling aan. Ook in Duitsland worden er goede resultaten mee geboekt.

Even voor de duidelijkheid, het is een andere behandeling met een ander doel dan de Hyperbare zuurstoftherapie. Bij de hyperbare zuurstoftherapie is vaak de ervaring dat mensen wel terugval krijgen na het stoppen van de behandeling. Dit geldt niet voor iedereen, maar het is toch wel een grote groep. Bij deze IHHT-therapie is die ervaring er beduidend minder tot niet. Bij de hyperbare zuurstoftherapie wordt er onder druk zuurstof toegediend. De IHHT-therapie richt zich op de voorkant van het hele proces. Namelijk op het chemische proces van de zuurstofaanmaak in de mitochondrien. Dus op de voorkant van het hele proces. Het doel is kapotte mitochondrien herstellen en nieuwe gezonde mitochondrien aanmaken. 

Interessant gegeven is ook dat het Erasmus MC een pilot aan het doen is met de hypoxie therapie bij mensen met Parkinson.

Al met al….ik ben dankbaar dat ik met de pilot mee mocht doen. Ik hoop dat we genoeg geld ophalen zodat ik de behandeling voort kan zetten. 

De informatie die ik deel in dit blog is natuurlijk beperkt. Er valt veel te vermelden over mitochondriën en de gevolgen als dat proces niet goed werkt. 

Voor meer informatie over de hypoxie-therapie verwijs ik je naar de Finesse Medical Center. Mocht je te maken hebben met vaccinatie schade en lees je vooral over Post-covid op hun site, laat je daar niet door uit het veld slaan. Het is bewust dat ze niet zo openbaar over vaccinatie schade praten en dat is met reden. De reden die we als vaccinatie schade mensen allemaal weten, nml dat het niet bekend mag worden en overal de mond gesnoerd wordt. Via onderstaande link kom je terecht bij de website van de Finesse Medical Center met de informatie die nodig is.

Oxifin/IHHT- hypoxie-therapie 

Dank voor het lezen, geniet van elke dag, hou van elkaar .

🍀🌸

“Hoi, ik ben Angelique. Ik ben niet mijn neurologische beperking maar het is een deel van mij





Reacties

Populaire posts van deze blog

Deel 1: Hoi, ik ben Angelique. Hoe mijn leven veranderde in de nacht van 29-06-2021 op 30-06-2021

Deel 2: “mijn leven zal niet meer worden wat het was”

Deel 40: SPIJT