Deel 1: Hoi, ik ben Angelique. Hoe mijn leven veranderde in de nacht van 29-06-2021 op 30-06-2021


 Het gaat er toch van komen…een blog. Waarom dan toch een blog? Ik merk dat mensen me gaan zien en behandelen als slachtoffer / beperkt/ verwachten dat ik alle visies deel van de antivaxx groep/ enz. waardoor mijn persoon verdwijnt. Daar ik autonomie altijd al belangrijk vind, is dat door alle gebeurtenissen niet verdwenen en nog sterk aanwezig. Misschien juist wel meer. Mijn identiteit is gebonden aan mijn persoon en niet aan alleen bv mijn neurologische beperking of mijn visie op dingen. Mijn identiteit is gebonden aan alle factoren die me maken tot de mens die ik ben.

Daarbij hoop ik via de blogs jullie mee te nemen in de ervaringen die op mijn pad komen. Dan kunnen we het over de gewone dingen hebben als ik je live zie en hoef ik het niet elke keer weer te vertellen. We kunnen het er over hebben mocht het ter sprake komen, maar het is ook heel fijn om het over de dagelijkse dingen of de belevenissen van anderen te hebben.

Voor de mensen die ik niet (vaak) live zie kunnen de blogs misschien inzicht geven en je een andere kijk geven op mensen die te maken hebben/krijgen met iets wat hen beperkt.

Mijn leven is veranderd in de nacht van 29-06-2021 op 30-06-2021 na het nemen van de Pfizer-vaccinatie. In die nacht zijn de ernstige benauwdheid aanvallen (die ik 1-3 x per jaar had) enorm in frequentie toegenomen en zijn de neurologische klachten begonnen. Het wordt geen pro- of anti-blog, maar ik wil jullie meenemen in de gebeurtenissen die mijn pad passeren.

Dank voor het lezen, geniet van elke dag, hou van elkaar.

🍀🌸

“Hoi, ik ben Angelique. Ik ben niet mijn neurologische beperking maar het is een deel van mij”

Populaire posts