Deel 22: strijd tussen macht geld en ethiek

(Informatie die geboycot wordt.......ikzelf met mijn eigen zak geld om onderzoeken en behandelingen te mogen betalen......wegrennende mensen die zakken met geld verdienen.....)


Enige tijd geleden had ik de mogelijkheid om een emeritus professor hoogleraar experimentele immunologie te ontmoeten. Hij heeft zeer veel verstand van vaccins. Daar dit een openbare blog is kan ik niet zijn verslag aan mij hierover delen. Verderop in dit blog deel ik wel wetenschappelijke onderzoeken.

Deze professor is zo attent geweest om met mij mee te gaan naar de Arboarts. Ook daar heeft hij uitleg gegeven over de problemen die ontstaan zijn en waarom. De Arboarts heeft het geduldig aangehoord maar in een later gesprek veegde hij de theorie van de professor compleet van tafel. Het zou grote onzin zijn. Dat is wel een stevige uitspraak gezien het feit dat die Arboarts niet de moeite heeft genomen de bekende studies daarover te lezen of de filmpjes van deze professor op internet te kijken waarin hij uitleg geeft over deze materie. 

Daarbij vraag ik me toch echt af wie er meer verstand van deze zaken heeft. Een Arboarts of een professor hoogleraar immunoloog die zeker 40 jaar in het vak zit en zelf vaccins heeft ontwikkeld. Maar dat terzijde.

Dat de Arboarts de informatie niet wilde erkennen komt omdat die informatie wordt weggezet als desinformatie. Het is niet gepubliceerd. Maar harde bewijzen liegen niet. Professor patholoog Burckhart wilde zijn wetenschappelijk onderzoek publiceren. Maar hij is plots onder verdachte omstandigheden overleden. Professor patholoog Lang heeft wel uitleg gegeven op een coronasymposium:

presentatie onderzoek professor patholoog Burckhart en professor patholoog dhr Lang op een coronasymposium

De publicatie ligt klaar, het is wachten tot er toestemming wordt gegeven om het te publiceren op medisch erkende locaties waar zulke medisch wetenschappelijke studies gedeeld worden. Maar er wordt geen toestemming gegeven om het te delen in relevante tijdschriften en hun internet. 

Zeer opvallend. 

Wie houd dat tegen?

Er zijn meer studies die de negatieve effecten van de vaccins aantonen. Ik ga ze niet allemaal delen maar toch nog 1:

een ingrediënt zou volgens een preprint-onderzoek het risico op ernstige luchtwegaandoeningen kunnen verhogen na blootstelling aan nieuwe virusstammen

Het is veelzeggend dat  het wetenschappelijk onderzoek van professor Burckhart en professor Lang niet gepubliceerd wordt en alleen maar gedeeld via een coronasymposium en het filmpje daarvan. Er wordt niet over geschreven in de media en al helemaal niet op medisch gebied. Het is doodstil rondom deze ontdekkingen. Een grote dikke muur, de betonnen muur die maakt dat de waarheid niet ‘en public’ gedeeld wordt.

Vaak hoor ik van kritische mensen :”wie zegt dat het van het vaccin is”, “bewijs maar met een onderzoek dat het van het vaccin is”, “je bent een wapppie”, “de vaccins zijn uitgebreid getest en goedgekeurd”. Iemand met verstand van wetenschap zei zelfs “het is geen schade maar een bijwerking”. Ik weet niet wat de definitie is van een bijwerking die niet meer overgaat….maar dat is toch echt wel het woord ‘schade’. 

De vraag is eerder: “weet je wel dat de vaccins helemaal niet uitgebreid getest en goedgekeurd zijn? Het is zelfs offlabel toegediend”, “hoe is dat onderzoek van de veiligheid van de vaccins eigenlijk verlopen, hoe zit dat met de details, weet jij dat?”, “waarom wordt nieuw wetenschappelijk onderzoek tegengehouden?” , “waarom wordt nieuw wetenschappelijk onderzoek wat naar buiten komt niet gepubliceerd, geen aandacht aan besteed?” , “waarom worden wij niet onderzocht op de oorzaak van hoe alle gezondheidsproblemen die ontstaan zijn?” , “hoe steekt dat vaccin eigenlijk in elkaar en wat doet het in het menselijk lichaam?”, “waarom wordt het toegestaan dat er zoveel DNA vervuiling in de vaccins zit, tot vele malen hoger dan officieel is toegestaan?”, “de DNA vervuiling is bekend, de hoge percentages ook, waarom wordt het niet van de markt gehaald om die reden?”, “waarom gaat het RIVM een andere rekenmethode gebruiken ivm de oversterfte zodat er geen oversterfte meer is?”, “hoe kan het dat een virus wat verspreid wordt in de lucht te meten is in rioolwater, waarom worden er rioolwater metingen gedaan en geen luchtmetingen?”, “hoe kan het dat er RNA van het virus in ons rioolwater te vinden is?”, “weet je dat het virus wat gemeten wordt in het rioolwater gemeten wordt nav eiwitten van het virus en dat het de Spike eiwitten zijn, waar komen die vandaan?”, “waarom mogen privacy gegevens rondom een melding van een pijnlijke prik plek op de arm wel openbaar op de site van Lareb blijven staan en de privacy gegevens rondom bv de blijvend ernstig neurologische klachten niet? Waarom moeten die achter slot en grendel? Of zelfs verdwijnen?”, “wie bepaald dat een melding van een bijwerking niet van het vaccin is en zomaar mag verdwijnen van de website van Lareb zonder enig onderzoek en navraag?”, "350.000 meldingen zijn weg. een lotgenoot van mij heeft navraag gedaan en kreeg antwoord dat dat inderdaad klopt".



Ik ben toch wel heel benieuwd naar de antwoorden van deze vragen. Door te lezen en in gesprek te gaan met mensen komen er ook wel antwoorden. Ik ga niet al die antwoorden delen, het is belangrijk dat je zelf op zoek gaat naar antwoorden. 

Dat mijn ernstig neurologische schade van het vaccin is gekomen is duidelijk, hoe het ontstaan is, is ook duidelijk. Er zijn al genoeg wetenschappelijke studies die een helder beeld geven, een overeenkomend beeld trouwens. Het is bewezen dat de Spike-eiwitten toxisch zijn met alle gevolgen van dien. Alleen mag ik niet onderzocht worden om het te bevestigen. Wetenschappelijke studies die lopen moeten worden stilgehouden. Stilgehouden omdat men anders het risico loopt op (doods)bedreigingen en sabotage. De publicatie wordt tegengehouden, niet gedeeld onder artsen en niet erkend in de reguliere zorg. Mensen (zoals ik) mogen niet onderzocht worden. Want op het moment dat het wetenschappelijk onderzoek bevestigd wordt door onderzoeken die gedaan zouden worden op mensen zoals ik dan breekt de pleuris uit. Zo een bevestiging zou een groot probleem veroorzaken voor overheden, producenten, investeerders enz. En dan bedoel ik niet de mogelijkheid van financiële compensatie voor vaccinatie slachtoffers, maar wel over het vertrouwen wat men stelt in overheden enz. en de plannen die klaar liggen. De overheden en de grote machtigen willen de mensen achter zich hebben. Wetenschappelijke onderzoeken en bevestigingen daaromtrent zijn daar niet helpend bij. 

Er zijn plannen rond deze mRNA methode. Er liggen bv plannen klaar om antibiotica waar wij resistent voor worden te gaan vervangen door mRNA vaccins. De WHO hoopt in mei 2024 alle macht te krijgen mbt besluiten rondom mogelijk nieuwe pandemieën/epidemieën en mogen bij het minste of geringste al een lockdown afdwingen. Ook al is het maar bij een vermoeden van….

Maar naar de lange termijn effecten van de vaccins wordt niet gekeken. Er wordt weggekeken van wetenschappelijke studies die een negatief effect laten zien. Die wetenschappelijke studies worden geboycot, weggezet als complottheorie (hoe dan, het is hard feitelijk gedegen wetenschappelijk bewijs), kritische artsen en wetenschappelijk onderzoekers worden weggezet als wappie. Met het wegkijken moet je een andere kant op kijken. Met dat ze een andere kant op kijken zien ze de werkelijkheid van de praktijk. En in die werkelijkheid zien ze dat die studies die negatieve effecten laten zien kloppen. Ze zien de waarheid. Ze weten het. En ze doen er alles aan om die waarheid achter een dikke betonnen muur te houden. Vaccinatie slachtoffers wordt de mond gesnoerd, worden niet onderzocht, media gecensureerd, en wetenschappelijke studies die de negatieve waarheid bevestigen worden weggezet als desinformatie en complottheorie. Wetenschappers die onderzoek en ontdekkingen doen worden bedreigd, sterven onder verdachte omstandigheden, auto’s worden gesaboteerd. Ik heb het nu niet over Rusland of Korea, maar heel gewoon over ons eigen land en onze buurlanden. 

Nieuwsberichten worden door de mainstreammedia de wereld in geslingerd. Nieuwsberichten vol twijfels en waarin uitspraken worden gedaan die totaal niet gestoeld zijn op wetenschap. Zoals het artikel in Trouw waarin C-support allerlei beweringen doet die nergens op gestoeld zijn. 

Een nieuw medicijn moet minimaal de eerste 5 jaar opgevolgd worden toch? Dat zijn de regels rondom nieuwe medicatie. De realiteit rondom dit mRNA vaccin ligt totaal anders.

De wereld draait om geld, macht draait om geld. Het interesseert de overheid, de machtigen der aarde echt niet of ik deze schade heb opgelopen door een vaccinatie waar zij zeer veel geld mee kunnen verdienen en nog meer plannen voor hebben klaarliggen waar nog meer macht mee in handen komt en meer geld mee verdiend gaat worden.  Het enige wat ze interesseert is dat ik mijn mond houd. En laat ik dat nou net niet doen. 

Dank voor het lezen, geniet van elke dag, hou van elkaar .

🍀🌸

“Hoi, ik ben Angelique. Ik ben niet mijn neurologische beperking maar het is een deel van mij"

Reacties

Populaire posts van deze blog

Deel 1: Hoi, ik ben Angelique. Hoe mijn leven veranderde in de nacht van 29-06-2021 op 30-06-2021

Deel 2: “mijn leven zal niet meer worden wat het was”

Deel 40: SPIJT