Deel 25: Passage uit mijn dagelijks leven



Laatst hadden een laborant en een geneticus een lunch met een groep mensen met een wetenschappelijke achtergrond. Ze raakten aan de praat en kwamen in een discussie over vaccinatie schade. 

De ene vertelde mijn verhaal aan de ander. De ander steigerde want vaccinatie schade bestaat niet, het is een complottheorie, desinformatie, Angelique is een wappie blablabla (de welbekende dingen die altijd de revue passeren kwamen nu ook voorbij). 

De ene verdedigde mij (heel fijn en lief) maar stopte ook de discussie omdat die zeer onaangenaam werd. Mijn persoon werd met de grond gelijk gemaakt en er werd niet gevraagd naar hoe dingen ontstaan zijn, hoe mijn leven eerst was, hoe het verloop is geweest en hoe de vlag er nu bijhangt. 

Later heb ik de ene wat wetenschappelijke artikelen toegezonden waaruit blijkt dat het bewezen is dat Spike-eiwitten wel degelijk toxisch zijn, en vele malen meer dan toegestaan DNAvervuiling te vinden is in vaccin batches en dat de COVID-19 vaccins wel degelijk voor schade kunnen zorgen. Dat de bijsluiter van de vaccins constant bijgewerkt worden zonder dat dit gemeld wordt in een persconferentie of via de media aan de bevolking. 

De ene stuurde dat weer door naar de ander.

Weet je wat de ander zei?

Ze heeft geen vaccinatie schade maar een bijwerking.

De ene vertelde dit aan mij en ik moest heel hard lachen.

Want:

Hoe noem je een bijwerking die niet meer overgaat? 

Jawel……schade!


Uitgepraat.


Dank voor het lezen, geniet van elke dag, hou van elkaar .

🍀🌸

“Hoi, ik ben Angelique. Ik ben niet mijn neurologische beperking maar het is een deel van mij” 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Deel 1: Hoi, ik ben Angelique. Hoe mijn leven veranderde in de nacht van 29-06-2021 op 30-06-2021

Deel 2: “mijn leven zal niet meer worden wat het was”

Deel 40: SPIJT