Deel 47: het RIVM en hun vraag aan mij



In de maatschappij en in de reguliere zorg wordt vaccinatie schade over het algemeen ontkent. Uitzonderingen van artsen daargelaten die het mondeling wel erkennen maar niet op papier durven/ mogen zetten. Social media wordt gecensureerd. In de maatschappij zijn de inzichten verdeeld.

Een professor neuroloog die met emeritaat is heeft tegen mij gezegd dat ze elke vaccinatie ronde mensen zien zoals ik. Met ernstig neurologische schade. Maakt niet uit welke vaccinatie. Hoewel de groep met deze klachten na de covid vaccinaties wel erg groot is. Daarbij komen er steeds meer wetenschappelijke onderzoeken naar buiten mbt de toxische Spike-eiwitten.

Ik raakte in gesprek met een persoon die op haar beurt mijn situatie vertelde aan een kennis die bij het RIVM werkt.

Die kennis zei: ja het is bekend dat mensen op eiwitten reageren met ernstige klachten. Weet Angelique of ze beter wordt?

Deze vraag werd aan me gesteld vandaag. Mijn broek zakte echt af😳😳

Mijn antwoord was: dat is ook mijn vraag. Met hoe de afgelopen jaren zich ontwikkeld hebben IS het nog maar de vraag., de oude wordt ik sowieso niet meer. Als het bij het RIVM dan zo bekend is vraag ik me af waarom ze niet aan de bel trekken. Misschien dat er dan een antwoord op die vraag gaat komen.

Het raakt me dat het bekend is bij het RIVM, maar dat alle deuren dicht zijn. Wij een gigantische strijd moeten voeren dat het niet psygisch is. Die strijd die ik ook heb moeten voeren. Het RIVM weet het en leunt achterover. Geen waarschuwing, geen onderzoek, geen erkenning, geen hulp. Geen artsen informeren. Geen grootschalig onderzoek opstarten. 

Diegene die tegen mij gaat zeggen “vaccinatie schade bestaat niet” kan ik blijkbaar naar het RIVM verwijzen voor meer informatie. Want blijkbaar is de kennis daar aanwezig.

Weken later hebben ze weer contact, deze twee mensen. De overduidelijke nah klachten houden de eerste dame bezig en ze bespreekt de ernst van mijn klachten met de rivm kennis. Ergens maakt het indruk. De rivm kennis zegt eens te kijken of ze het intern kan bespreken hoewel ze ook maar een medewerker is en zich niet in de hogere lagen van het rivm bevind.

Of ze dat ook echt gaat doen is de vraag zegt dame 1 tegen mij. Dame 1 zou graag spijkers met koppen slaan voor erkenning vanuit de overheid voor het probleem wat in mijn (en mijn lotgenoten groep) leven is gekomen met de vaccinatie. Erkenning, onderzoek en hulp. Dat merk ik aan haar. Maar ik heb haar gezegd dat het goed is dat ze de juiste vragen stelt aan de juiste mensen. En omdat het zo’n moeilijk en zeer gevoelig onderwerp is, vind ik het dapper DAT ze de vragen heeft gesteld. 

Dank voor het lezen, geniet van elke dag, hou van elkaar .

🍀🌸

“Hoi, ik ben Angelique. Ik ben niet mijn neurologische beperking maar het is een deel van mij” 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Deel 1: Hoi, ik ben Angelique. Hoe mijn leven veranderde in de nacht van 29-06-2021 op 30-06-2021

Deel 2: “mijn leven zal niet meer worden wat het was”

Deel 40: SPIJT